En lång natt väntar..

Jag känner att detta kommer att bli en lång natt för mig.. Nervositeten smyger sig på sakta men säkert och jag känner att den fäster sig i magen på mig not good! Jag vet inte riktigt vad det är jag är orolig över , det är ju klart , jag ska ju börja i en ny skola med människor jag inte vet vilka det är. Men det är nog förändringen jag är mest nervös över , ny skola nya människor nya vanor men jag känner oxå att det kommer bli kul. Jag är ju inte helt ensam iallafall evve jasmine och lisa känner jag ju. Det är så jobbigt att känna att jag inte kommer kunna sova på ett bra tag , ni vet när man är trött men inte sov trött och allt känns jätte konstigt kudden ligger fel täcket känns konstigt fast det egentligen inte är det.. Men men nu ska jag försöka sova. Jag kanske ska äta något .. Ja det ska jag haha! Slänger in ett inlägg imorgon godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0