Hata Tisdagar!!!

Idag började jag 08.05 , och jag var skit hungrig haha!! vi hade hantverkkännedom eller vad det nu hette. vi packade sminkväskor och fick penslar , på torsdag eller fredag får vi våra datorer hoppas jag. imorgon fick börjar jag 08.40 med gympa -.- men vi ska typ bara prata så vi behöver inga gympa kläder det är skönt men jag kommer ändå typ behöva ha med min massa ombyte tror jag eftersom jag ska sola med Yasmine efter skolan och sen har jag dans träning. Detta är helt absurt jag slutar 16.25 på tisdagar fan det är ju typ kväll då.. skit jobbigt kommer det bli i längden känner jag. Men idag har jag träffat Natta och sen åkte jag och tränade med Malin på Andra hemmet.
Sen när jag kom hem så satte jag mig och åt och nu sitter jag vid datan men jag ska ta en cigg och sen ska jag ducsha och sen gå och lägga mig ska ju upp tidigt imorgon 06.30.
<bildlöst inlägg>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0