One time

Låt just nu
One time-Justin bieber





Idag efter jag och Evelyn hade varit hemma här så gick vi till andra Hemmet i skärholmen det var tjej kväll, det var kul. vi körde burken haha!! det var skit kul jag har inte kört det sen jag var liten!!
sen gick vi till mötesplatsen och chillade lite där sen gick jag hem och nu har jag ätit och kollat på efterlyst , och nu efter ajg har lyssnat på lite musik och kollat på facebook och några bloggar så ska jag gå och lägga mig jag får fan inte komma i säng så sent som igår , shit jag orkar inte upp haha , jag har gått i skolan i 3 dagar och jag orkar inte gå dit.. jag ska kolla om jag kan byta klass imorgon hoppas det :) och så ska jag kanske till stan när jag har slutat och träffa Mamma så vi ska fixa ett leg och bankomatkort till mig , jag ska bara lämna in papper till banken så hoppas vi att jag får det snart.


<Osminkad>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0