Ditt vägen leder oss..

Idag fick jag en fadder haha , Hon hette Amanda och hon går i 2an hon var jätte trevlig. Med våra faddrar gick vi tipsrunda och umgicks lite så där. när jag åkte hem men Evelyn så träffade vi Leo  och vi satte oss i vårberskolan och chillade , och sen bestämmde vi oss för att vandra, och Leo frågade vart vi var på väg några gånger , och jag och Evelyn svarade att vi kommer dit vägen tar oss haha !! och den ledde oss ner till stranden och sen gick vi in i skogen och kom fram till en brygga som var bombad med spindelnät och som dem flästa vet är jag liv rädd för spindlar och alla andra kryp , men spindlar är värst. vi satt på bryggan helt lungt lyssnade på musik och solade och sen säger Leo den mest korkade saken man kan säga i min närhet ''kolla det är en spindel här!!'' som ni förstår fick jag lite lätt panik , och Eveliyn och Leo lägger sig ner på bryggan och solar och jag stod och solade haha jag vågade inte sätta mig ner eller lägga mig ner. Sen efter ett tag så skulle vi gå vidare , och istället för att gå igenom skogen tillbaka samma väg som vi kom så gick vi upp på en tomt och sen kom vi fram på en asfalltsväg. sen gick jag hem och bytte om och sen upp till centrum med dem 2 sen träffade jag Malin ett tag och efter det gick jag hem och åt Pizza och drack cola till ''True Talent'' det var skit bra , men jag blev så ledsen när en kille inte gick vidare jag höll på att börja gråta haha jag har en sån överdriven sympati för folk.. men nu har jag precis kommit in jag har suttit med natti petra och malin en stund det var trevilgt. nu ska jag lyssna lite på musik och sen ska jag kolla piano ackorden till Chris Medinas låt What are words , fick en keyboard (stavning) av min far idag , Tack Pappa!!

<Fuck face>


<Min söta katt och jag>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0