Bad update

Sorry för dålig uppdatering..

Jag har inte haft orka att sätta på datan, jag har varit jätte trött.
I Söndags träffade jag mina älsklingar Kerstin och Emelie som kom hit till Sverige på besök jag och några till åkte med dem till en grillfest som var så lam som den bara kunde bli.. men det var god mat efter vi hade ätit åkte jag och Victoria hem.

Igår var jag bara hemma för jag har en sån fruktansvärd mensvärk, gick ut på kvällen var ute en timma sen gick jag hem och försökte sova men det gick inte så bra.

Idag skulle jag och Mamma till vårby badet men det blev inte så för vi hade inte vädret på vår sida så jag ahr varit hemma idag med, men jag ska ut snart och träffa Malin , eller det tror jag iallafall om jag orkar. Jag är så trött på att vara seg hela tiden.. det finns ingenting att se på på tv heller ahhhh jag ahr sååå tråkigt!!!

Jag ska ta tag i mitt hår och mina ögonbryn , håret behöver klippas och ögonbrynen behöver noppas.

Men nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen nu och bli fräch och förhoppningsvis lite piggare.
<Glöm mitt förfärliga ansikte>
//Ccederwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0