En underbar dag..

Inatt drömde jag den mest underbaraste drömmen på länge, bara den drömmen gör min dag underbar..
Tänk dig att du inte vet vad som kommer hända , och när du märker vad som just sker och du blir så glad att du inte vet vad du ska ta vägen och du vet att du inte kan utrycka dina känslor fullt ut för då kommer allt försvinna. allt det fina som du väntat på så länge, så helt plötsligt är allt framför dig och det känns som att hela dit liv har fallit till rätta nu när allt är på plats.
Jag tänker tyvär inte skriva om vad jag drömde eller om vem det är bara en person som vet och det är Malin.
men nu ska jag fortsätta min underbara dag..
//Cederwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0