Fail

Idag när jag gick ut var jag övertygad om att mina nycklar var i min väska hemma hos Malin eftersom att dem inte var hemma , men när jag nu skulle hem upptäcker jag att dem inte låg i väskan så jag kommer inte in..så jag får sova hos Malin men nu är det så att Malin inte är hemma hon är ute med Raffe så jag ska sova i Emelies säng med Emelie gulliga som dem är , och nu slog det mig att jga inte kommer komma in imorgon häller förens någon kommer hem ... ååhh jag blir galen !!!!
Men nu till roligare saker jag och Mammas kille ska på Grönan på Lördag , det ska bli kul!!
Och Malin kanske ska med det beror på om hon får pengar eller inte.
//Ccederwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0