Tidig morgon

Ligger i sängen nu och Imorgon blir det en tidig morgon för mig , mamma väcker mig 08.30 för jag ska vara hos evve mellan 10.00 och 11.00 för vi ska måla hennes rum , folk har frågat mig om jag får betalt men nej det får jag inte jag gör detta av egen vilja och för att hjälpa min käre vän. Idag har jag inte gjort så mycket när jag vaknade åkte jag till skärholmen med mamma och sen träffade jag evve natisha och petra och vi gick runt i skäris ett tag och sen har jag inte gjort mycket alls. Emelie (malins syster) noppade mina ögonbryn så nu har jag en fin form på dem vilket jag inte hade förut. Men nu ska jag ta och sova jag bloggar mer imorgon. Btw nyss tog jag min sista cigg , visst jag har försökt sluta förut men nu måste jag verkligen så which me luck.. //Ccederwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0