Feel that i don't have a life right now

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Nere
Favoritgodis: har inga speciella
Är det nåt du absolut inte äter: något som lever..
Kläder just nu: Mjukisbyxor och t-shirt
Musik just nu: Eamon- fuck it
Vad sa du senast: Godnatt :) 
Hur många kuddar sover du med: 4
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: ett inrett hus, Musik, båt :)  
Morgon- eller nattmänniska: någonstans mittemellan
Bästa film: Im legend, Twilight
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja 
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja 
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: oja
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? OM JAG ÄR? 
Äckligaste insekten: spindel (är det ens en insekt?)
Största svaghet: tiggare..
Det här är jag bra på: att inte bry mig ;) 
Bästa bok? twilight
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig
Vad vill du jobba som? stylist
Chips, morötter eller godis? chips!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan piercingar, tatueringar blir det men jag vet inte vart..
Saltar du på maten? Ja, om det behövs.
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är på bra humör.
Vad gör du om du får hicka? håller andan så länge jag kan, om det inte funkar dricker jag vatten uppochner:) 
Röker du? Ja.
Snusar du? Nej.
Har du en besatthet? Jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0