Hår klippning på G

Tjenatjena!
Jag har precis rensat min data på skit, och på massa bilder fast jag har hälften kvar, hehe!
Asso jag blir jätte irriterad på att när jag tar ett kort med min webb kamera och har en effekt på så kommer orginalet oxå så om jag tar typ 20 bilder så blr det 40st i mitt album..så måste sitta och radera dem. Menmen nu jag sja klippa min lugg och ta en dusch. Imorgon ska vi till gymnasiemässan inte för att jag vet varför? går man inte dit för att kolla vilka gynasium som är bra, vilket man ska börja i? vi går ju redan :p men which me luck med håret så lägger jag ut en bild sen :)
Juste om någon ser mig, så kommer ni se att jag har något mörkt under läppen och över hakan.
det är en blåmärke, hehe fråga inte ens..
<Bild från imorse>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0