Överdriver?! Fuck off

Tyck vad du vill jag skiter i, om du nu tycker så visst? gilla mig eller gilla mig inte that's it! det finns inget mittemellan Åh vi kan vara med dig på dagen allt är frid och fröjd. Men sen när jag inte är med, ni tror att jag är dum, korkad helt jävla hjärndöd ni snackar så jävla mycket skit! fyfan alltså. Själv inbjudare? Jag frågade om jag fick vara med svaret var ja, kalla mig inte inbjudare om ni säger att jag får vara med. jag vill inte dra alla över samma kant men, om ni ska snacka skit gör det bra, om ni ska ljuga gör det bra annars är det fan pinsamt ni/du är så jävla gemonskådade! Nästa gång, stå upp för vad du tycker istället för att ljuga, låta mig vänta, fittigt det är vad det är! säg det till mitt ansikte nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0