Behöver en jacka!!

Idag vaknade jag vid 10 jag satte på datan och kollade på two and a half men:) nu har jag kollat jackor och jag känner att jag inte kommer hitta en vinter jacka , jga får panik! jag vill ha en figursydd jacka men det är ju så svårt att hitta en snygg!! Igår var jag och mamma i skäris och jag hittade en figursydd canada goose en neon grön ( jag vet jag är lite udda) det var skit snygg men jag måste typ spara i ett år för den :p 6000kr -.- Men Men någongång kommer jag väl hitta nåt..Nu ska jag kolla på datan och sen sova är skit trött..bloggar mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Bloppys

hej, jag säljer min svarta everestjacka, jättebra skick! Tjecka in bloppisen får du se :)

2011-10-18 @ 19:29:54
URL: http://bloppys.blogg.se/
Postat av: Bloppys

hej, jag säljer min svarta everestjacka, jättebra skick! Tjecka in bloppisen får du se :)

2011-10-18 @ 19:30:46
URL: http://bloppys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0