Helt dööööööööööööd

Sorry har inte bloggat idag för att jag inte har haft ork till det. Imorse så åkte jag och mamma till skäris och jag fick mina pengar äntligen!! jag köpte en tröja och ansiktsrengöring och så. sen gick jag till Malin pratade lite och sen har jag suttit inne hela dagen.. Jag ska gå och lägga mig snart jag måste till skolan imorgon hur dåligt jag än mår.. kan inte missa mer. Snart åker jag till min efterlängtade syster!! det ser jag verkligen fram emot :p jag känner mig jäte ovårdad , håret står åt alla håll och ja..helt rutten.. det ska bli skönt att komma iväg till skolan så man får fixa sig lite iaf:) Nu ska jag tvätta mitt ansikte platta håret och sen sova :) GGOOOODNAAAAATT!!
< vet ej när denna är tagen>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0