japp..

Nu är det såhär va att jag har inte varit så bra på att blogga , men när jag inte bloggar ofta så får jag mer besökare? wierd.. Jag har sett att många som har djur ofta tar bild med dem , och när jag ska göar det med min katt så går det inte.. Hon vill inte vara med :( hon sitter stilla tills bilden tas då rör hon på sig så hon blir ju helt suddig!! jag ska försöka någon dag nu ligger hon och sover i min säng så sött! vill inte väka henne för då går hon bara och jag vill inte sova själv :p Imorgon så börjar jag 8 med stylist oh sen har jag omprov men jag har glömt att plugga så det blir nog inget för mig..det har varit så mycket nu.. Jag har fått min diagnos nu oxå..ADHD inte bra inte bra..visste att det var något som inte stod rätt till :p
Men nu ska jag sova ;)
<såå fin e hon>

Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHAHAHAHHAHAHA AAAAAAADHD

tuuuung du e hahahhahaha miiiiiiget :D <3

2011-10-24 @ 14:37:10
URL: http://bigpbign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0