Tragiskt..

Idag när vi slutade åkte jag inte med sandra till stan , efter det så träffade jag Petrus hon hoppade på min tub i lilje.
Vi gick hem till Malin och pratade lite, vi skulle inte vara kvar så länge men vi blev kvar i typ 3 timmar, haha!
vi gick ut eff tag och sen skulle dem iväg så jag gick hem. När jag kom hem så kollade jag på ''arga snickaren''
Jag blir så ledsen när han står och skriker på dem han ska hjälpa.. Det var en Kille som hade 2 barn och han skulle renovera men han kunde inte , han visste ingenting. han skulle borra håll i några köksluckor och det skulle ta ungefär 3 timmar , efter 7timmar hade han kommit halvvägs, och han ''Arga snickaren'' stod och skrek på honom att hur ska han kunna vara pappa till 2 barn om han inte ens kan klara sig själv? fan vad arg jag blir, Jag tycker inte att man säger så till någon. Sen kollade jag på efterlyst , jag tycker att mordet på den lilla pojken i jungby är läskigt..är det barn som har gjort det? eller är det en psyksjuk man eller kvinna som går runt och dödar barn? behöver men vara orolig? på ett sätt vill jag att det ska vara en vuxen som bara har bestämmt sig för att mörda honom för att höra att det är en unge som har gjort det gör det bara mer tragiskt. Hoppas dem löser det snart iaf. nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon. Imorgon slutar jag 11.30 skönt! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0