besöksrekord

haha tack alla som gav mig mitt besöksrekord idag!!!

Jag har suttit hemma hela dagen idag , suttit och snackat med Malin på skype. sovit har jag med typ 1 1/2 timme det var skönt men jag är fortfarande skit trött. jag ska nog duscha innan idol börjar. efter idol är det ''det ökända'' som jag ska kolla på..hahah jag blir alltid jätte rädd när jag kollar på det men det är kul:) har tyvär inga bilder att lägga in för jag är så otroligt ful just nu , tänk er den fulaste personen , så ser jag ut just nu så om jag lägger in en bild från just nu kommer ni blr rädda tro mig :p haaha så jag lägger in en från en annan dag. men jag måste med mamma till centrum nu , kan inte sitta inne en hel dag.


<jag och mitt ''fina hår''>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0