bonde söker ett liv!

Nu är det så att jag har ätit precis , jag är ensam hemma och det finns ingenting att titta på :( jag sitter och kolar på bonde söker fru haha det dåligaste programet som finns.. asso det kommer typ stureplans brudar och ska träffa en bonde, vad gör dem där? jag tror inte dem fattar vad att dejta en bonde innebär..typ lera kor grisar ska dem gå i klackisar då eller ? :O jag blir skit irriterad!!
Men klockan 21 blir de efterlyst det är bra , jag tror att jag ska måla naglarna på min högerhand , det går liksom inte bra så jag brukar skita i det haha jag har bara nagellack på ena handen :P så jag tror jag ska fixa det nu. blir det inge bra så skiter jag i det. Jag måste sluta bita på naglarna jag har gjort det sen jag var liten , men jag gör inte det när jag har nagellack på. Låten i reklamen:)

Justin Bieber - That Should Be Me ft. Rascal Flatts

<jag vte inte riktigt vad jag gör på denna bild>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0