skjut mig!!

I morse gick jag upp klockan 6 , jag tog på mig kläder och åt och sen när jag ska gå så kommer jag på att jag ska ju inte gå nu klockan 7 jag ska ju vara i centrum 08.10 så jag har ingenting att göra nu.. kul jag kunde ha gått upp senare. jag har iaf gympa nu på morgonen. asso vissa mår skit bara det tänker på skolan , jag mår skit bara jag tänker på gympan , jag hatar gympa det är det värsta som finns. seriöst!! jag drömmde till och med att jag skulle ha gympa och jag vägrade och folk tvingade mig :( fatta hur mycket jag avskyr det då :O men men vad ska man göra jag måste ju dit , shit min första gympa lektion på 3 år känns lite sådär men jag ska försöka iaf. eftersom att vi inte har en gympa sal i skolan så har vi gympa på friskis och svettis i horstull så jag måste åka dit då..Idag efter gympan så har vi 3 timmars håltimme fast min mentor har klämmt in en mentorstid mitt i håltimmen.. sen har vi matte och när jag slutar så ska jag hem tror jag, jag orkar inte vara ute i detta väder seriöst ORKAAAN!!! :P


<fuck gympaaa>

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig tjej haha :D

2011-09-14 @ 10:39:27
URL: http://faakebitch.blogg.se/
Postat av: petra

förstår dig gympa suger !!!! <3

2011-09-14 @ 11:11:15
URL: http://bigpbign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0