Tack tjejer!

nu ligger jag i sängen , efter vi hade hittat malins lur så gick jag hem och åt. Sen träffar vi petrus och natti , vi åkte till sätra och skulle träffa 3 killar som i egentligen var typ 15.. dem bad oss gå med dem lite creape(stavning)ni vet, sen skulle vi gå in någonstans typ bakom en vägg när det fanns bänkar , men det känndes lite för obehagligt så vi ville gå men vi kunde inte bara gå eftersom dem hade väntat..Haha vi satt och vänta tills dem gick in så vi kunde smita:p men det var en läskig snubbe som gick runt oss och prata i lur :S like wierd så vi satt kvar där ute, sen han som bjöd dit oss kom och sa att dem alla skulle tagga så det var tur:) sen åkte vi till vårberg och gick hem t petrus.Där vi kollade på youtube klipp som är hur roliga som hälst!! haha jag lägger ut 2 av dem. sen åt vi pyttipanna.Mamma ringde mig och sa att jag skulle komma hem om inte Malin skulle sova hos mig det skulle hom inte så jag gick hem och mamma fick möta mig på vägen.. våga inte gå ensam..tänk efter allt som har hänt den som går ute ensam när det är mörkt inte prata i lur bara gå och sen BAM det kommer någon vad ska du göra? visst om du pratar i telefonen det kan komma nån med men jag själv skulle inte gå på någon som pratar i lur det blir lite obvious då..men jag pratade med mammas kille tills jag såg mamma :P Tack för denna kväll tjejer det var skit kul fatta vad jag gör med er jag skulle aldrig åka till sätra med några andra men ni var lugna haha det gör vi om:P
Imorgon vet jag inte vad som händer men jag ska nog vara hemma på kvällen för jag mamma hennes kille ska upp/ner till upsala och hämta min syster och hennes kille och så ska vi till mormors gamla land och plocka svamp:P
haha låter skit tråkigt men jag ser fram emot det:p jag har inte varit i dem där skogarna på år och dar..jag kunde dem där skogarna utan och innan men nu :o jag kommer typ börja grina när vi kommer dit..haha!


<skit trött och rufsigt jävla hår!!>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0