You do not know that you're strong until being strong is your only option

Det blir att jag sitter hemma ikväll , är inte på det bästa humöret det är anledningen till mitt förra inlägg.
När sådant här händer mig , det är inte värsta grejen men jag är känslig..det är jag..då känns det som om hela världen är emot mig det är skit jobbigt jag mår skit. Det känns som om jag bara vill försvinna åka någonstans där folk uppskattar mig. Jag känner mig övergiven riktigt övergiven, jag mår skit just nu. vet att jag måste vara stark men det styrkan försvann för längesen , då jag gick igenom en svår tid i mitt liv, det finns alltid något dåligt i det bra.
Jag vet inte hur länge till jag orkar det här, att känna på detta viss , det är otroligt plågsamt för mig..psykist.
Det funkar inte för mig det här..jag behöver någon som kan relatera till mig som känner samma sak. Men jag vet själv att denna känsla kommer att vara över imorgon eller i övermorgon men när det är som värst känns det som om det kommer att vara för evigt..Klarar jag mig över natten tror ni? I don't think so..
<I feel like this right now>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0